Τρόποι προώθησης μιας εταιρείας στο διαδίκτυο

Κάθε σύγχρονη εταιρεία πρέπει να έχει μια δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο. Πλέον δεν αρκεί μια όμορφη και λειτουργική ιστοσελίδα – χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πλάνο μάρκετιγνκ όπου θα εξασφαλίζει πως το μήνυμα της εταιρείας πηγαίνει προς τους σωστούς αποδέκτες – τις υποψήφιους πελάτες της δηλαδή.

 

Το digital marketing είναι μια ολόκληρη κατηγορία του Marketing. Δε το θεωρούμε ως υπό-κατηγορία καθώς αρκετές εταιρείες έχουν ιδιαίτερη προβολή στο Digital κομμάτι ενώ στο offline από ελάχιστη ως μηδενική.

 

Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό καθώς με την εξέλιξη της τεχνολογίας και του ίντερνετ, ο περισσότερος κόσμος αναζητάει πληροφορίες και λύσεις στα προβλήματά του μέσω διαδικτύου.

 

Έτσι, ειδικά για μια μικρή και μικρομεσαία επιχείρηση, περισσότερο κρίσημο είναι το κομμάτι του digital marketing όπως το SEO και προώθηση ιστοσελίδων, παρά το offline κομμάτι με μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο.

 

Ποιοι είναι όμως οι πιο οικονομικοί τρόποι προώθησης μιας εταιρείας στο διαδίκτυο;

 

Κατ’αρχήν για να γίνει μια σπουδαία καμπάνια στο διαδίκτυο, θα πρέπει να υπάρχει ιστοσελίδα της εταιρείας. Χωρίς επαγγελματική ιστοσελίδα δεν μπορεί να γίνει σοβαρή δουλειά. Το αναφέρουμε αυτό καθώς βλέπουμε αρκετές εταιρείες να έχουν μόνο social media και ίσως μια δωρεάν ιστοσελίδα σε υπηρεσίες του στυλ webs.com κτλ.

 

Η επένδυση σε μια ιστοσελίδα είναι ίσως το δυνατότερό σας όπλο στην σύγχρονη κοινωνία.

 

Οι υποψήφιοι πελάτες είναι εκεί έξω και αναζητάνε για εσάς – αν δεν είστε εκεί που πρέπει, όταν πρέπει, τότε θα σας προσπεράσουν και θα πάνε στον επόμενο.

 

SEO – Προώθηση ιστοσελίδων

 

Μέσω του SEO (search engine optimization) επιτυγχάνεται η προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης όπως την Google. Η προώθηση ιστοσελίδων περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες τεχνικές που πρέπει να γίνουν έτσι ώστε η ιστοσελίδα σας να έχει υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

 

Το πιο δύσκολο κομμάτι σε μια digital καμπάνια είναι η ιστοσελίδα να έρθει στην πρώτη σελίδα της google – κάτι το οποίο πρέπει να αποτελεί τον αυτοσκοπό κάθε καμπάνιας προώθησης.

 

Όσο ωραία ιστοσελίδα και να έχετε, αν αυτή δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης, τότε δυστυχώς είναι σαν να έχετε ένα διαδικτυακό πτώμα.

 

Ελάχιστοι θα βρίσκουν την ιστοσελίδα σας και ακόμα πιο λίγοι θα αντιδράσουν με το να σας καλέσουν ή να επικοινωνήσουν μέσω mail για περισσότερες πληροφορίες.

 

Όσο λιγότερο το στοχευμένο κοινό που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, τόσο λιγότερα και τα leads που θα λάβετε.

 

Το SEO έρχεται ακριβώς σ’αυτό το σημείο και με εγκεκριμένες τεχνικές θα προωθήσει την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα. Οι τεχνικές περιλαμβάνουν διάφορες μεθόδους όπως συγγραφή άρθρων, απόκτηση links από άλλες ιστοσελίδες αν τους αρέσει το περιεχόμενο, δημιουργία και διαχείριση social media, κ.α.

 

Μια εταιρεία Digital Marketing γνωρίζει ακριβώς τι χρειάζεται ώστε να βοηθηθεί η ιστοσελίδα της κάθε εταιρείας. Μην ξεχνάτε πως κάθε εταιρεία είναι ξεχωριστή και κάθε project διαφορετικό.

 

Πέρα από το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων, υπάρχουν αρκετές ακόμα τεχνικές για την online προώθηση της εταιρείας σας.

 

Inbound marketing

 

Το inbound marketing αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην δημιουργία περιεχομένου.

 

Τι είναι όμως το inbound marketing;

 

Ως inbound marketing ορίζονται οι τεχνικές που γίνονται ώστε να προσελκύσουμε οργανικούς επισκέπτες και να τους απαντήσουμε τα ερωτήματα που ζητάνε.

 

Το inbound marketing περιλαμβάνει την συγγραφή στοχευμένων άρθρων έπειτα από αναζήτηση των λέξεων κλειδιά που αναζητάνε οι υποψήφιοι πελάτες μας.

 

Παρέχοντας σωστές και ουσιώδες πληροφορίες στους επισκέπτες, τους δημιουργούμε ένα αίσθημα γνώσης και ασφάλειας το οποίο έπειτα μετατρέπετε σε lead καθώς ακόμα και σε πώληση!

 

Όσο πιο έμπιστα νιώθει ένας επισκέπτης για την ιστοσελίδα που επισκέπτεται, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να μετατραπεί σε πελάτης.

 

Μια εταιρεία με εμπειρία στο digital marketing όπως η MOCIAL θα πρέπει να οργανώνει και να εκτελεί καμπάνιες inbound marketing για όλα τα digital projects που αναλαμβάνει.

 

Το inbound marketing χρειάζεται έρευνα, προγραμματισμό, καθοδήγηση και σωστή εκτέλεση. Αν συγχρονιστούν όλα τα παραπάνω, τότε θα έχουμε ένα σωστό αποτέλεσμα το οποίο θα φέρνει συνεχώς νέα leads στην επιχείρηση.

 

Πέρα από τους παραπάνω τρόπους προώθησης, υπάρχουν και άλλοι πιο προχωρημένοι όπως οι τεχνικές growth hacking για άμεση ανάπτυξη μέσω μη συμβατικών καναλιών, τα social media, διαφήμιση μέσω των μηχανών αναζήτησης στα οργανικά αποτελέσματα κ.α.

 

Μια εταιρεία digital marketing θα σας κατευθύνει αντίστοιχα για την σωστή επιλογή που θα πρέπει να γίνει για την δική σας επιχείρηση!